مرجع مقالات رسمی عطر مرجع مقالات رسمی عطر .

مرجع مقالات رسمی عطر

رابطه فی مابین سن و تعیین بو

بهترین عطر مردانه
لحاظ سنجی صورت گرفته بوسیله یک مجموعه آمریکایی و اکثری دیگر از محققان در مورد زیبایی- دانایی، نشان میدهد که مسلما عطرهای Paris Hilton برای نوجوان ها و اشخاص حدودا بیست ساله پباده سازی شده‌است و نفوذ تعجب آور Chanel No.5 برای بانوان مُسن و اشخاص میانسال متناسب میباشد. عموما هر بو خاصی سن ویژه و مربوط به آن را دارا هست.

البته در غایت می اقتدار خاطرنشان کرد آنچه که بو را "برنا" یا این که "سالخورده و مسن" می‌کند؛ امری خیالی و مربوط به اندیشه فردی میباشد. این درحالیست که اکثر پرفیومر ها (خالقان بو یا این که عطاران) بر این قضیه رخداد لحاظ دارا هستند که بو های معمولی و سبک، شیرین، میوه ای و گلی، برای دخترهای برنا و خانم هایی که دوست دارا‌هستند شاداب و سرزنده به حیث برسند حق تقدم داراست و عطرهایی با بو ی سنگین گلی و پودری، اکثر وقت ها برای خانم های میانسال برتری داراست. البته فهم این مسئله تعلق عمیقی با رویا رویی شخص با بو یا این که یک عطر مختص داراست.

احتمالا یک شخص حدودا سی ساله، افراد بازنشسته ای را چشم میباشد که بو Aliage از شرکت Estee Lauder را بر روی نبض های خویش میزنند. یا این که شاید یک شخص حدودا چهل ساله بدنبال رایحه پچولی زمان جوانی خویش میشود تا تداعی کننده ی خاطراتش باشد. در حالی که یک برنا حدودا بیست ساله مایل میباشد عطری شبیه عطرهای دوستانش یا این که رایحه یک هنرمند معروف را داشته باشد. Luca Turin بیوفیزیست، تالیف کننده و یکی پر رنگ ترین متخصصان دنیا در حوزه ی عطریات می‌گوید: " این مورد درست میباشد که چنانچه شما عطری از سال 1920 یا این که 1950 را استشمام نمایید؛ در میابید که در مقایسه با خودتان؛ سبک آن بو با مجموعه سنی خاصی دارای ارتباط میباشد. با این هم اکنون، در شرایطی که که با توجه لحاظ بیشتری تصور کنید و نگاهی عمیق خیس بیاندازید در می‌یابید که هیچکدام از این موردها، آنقدر که می‌پندارید اصلا مهم نیست و ممکن میباشد شخصی از یک سیاره دیگر بیاید و عطری که برای مامان پهناور ها بسیار عالی میباشد را گزینش نماید!"

 

رابطه فی مابین سن و تعیین بو، رابطه عمیقی با عاطفه ها و تجربیات در طی معاش داراست- و اما بازار!

نوجوان ها، زبده ای محدودتر از معاش و احساس شامه ای که تجربیات بویایی محدودی داشته؛ بسمت عطرهای شیرین و عطرهای معمولی با عطر یک یا این که دو ادغام، متمایل اند. بر پایه ی لحاظ Franco Wright مؤسس Lucky Scent راس آنلاین عطرهای نیش، و بوتیک Scent test در لس آنجلس، عموم اشخاص در زمان بیست سالگی میتوانند نت های چندگانه را در عطرها تشخیص دهند. ولی شدیدا مارک رایحه برایشان اهمیت دارااست و آن‌ها‌را می‌شناسند که خبر نیکی برای اشخاص پر اسم و رسم، بازاریابان و مارک های مد و فشن بو است.

در سن 30، 40 یا این که 50 سالگی میباشد که اشخاص در گزینش عطرهایشان قابل پیش گویی می‌شوند. Wright می گوید: آنان با اعتنا به تجربه ی گسترده خیس از معاش، معنای معلوم تری از هویتشان و ارتقا حالت مالی، در گزینش بو بی باک خیس می‌باشند. بلاترهای وسیع تری برای آزمودن عطرها بر می دارا هستند و احتمال اینکه دوست داشته باشند بو شان را مطابق فصل یا این که بوفه لباسشان گزینش نمایند بیش تر میباشد.


برچسب: بهترین عطر مردانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۳:۲۹ توسط:علی موضوع: نظرات (0)